Dawid Wildstein Dawid Wildstein
7656
BLOG

Wspaniały ksiądz- gej?

Dawid Wildstein Dawid Wildstein Polityka Obserwuj notkę 156

Jakiś ksiądz oświadczył, że lubi chłopców. Spoko. Spojrzałem na jego zdjęcia- wymuskany typ, widać, że przy kasie, że dba o wygląd i styl, dużo na to wydaje. Ma prawo, jego sprawa.

Czytam teraz zachwyty nad nim. Że wielki jest, że godzien szacunku, że cudowny i wspaniały. Bo lubi chłopców i jak kot z pęcherzem biega po mediach i o tym opowiada. Acha. Dawno tak chamskiego autopromo nie widziałem. Poobiecywać kilku mediom wyłączność itd.

Jestem teraz w Kurdystanie. Nie chciałem stąd komentować spraw polskich, ale ta jedna mnie rozbawiła. Więc jednak skomentuje. Nie, nie ma nic wspaniałego w tym księdzu. Chcecie wspaniałych kapłanów?

Są. To ci, którzy wchodzą do slumsów, ratować biednych, ryzykując wszystko, rywalizując o dusze z gangami.

To ci, co wchodzą do więzień, do burdeli, do hospicjów, do ośrodków odwykowych.

To ci, co w slumsach Kairu pomagają niepełnosprawnym, jak Przemysław Marek Szewczyk

To ci, co ruszają tam, gdzie wojna, mord i rzeź, by ratować. To bracia tacy jak Benedykt Pączka, Zenon, Piotr, Andrzej, Krzysztof, działający w Republice Środkowej Afryki.

I tysiące im podobnych...

Nie opowiadają co prawda w mediach, jak to lubią chłopców, nie lubią chłopców, nie ubierają się dobrze i nie wydają po tysiąc złotych na fryzjera.

Ale są wspaniali. Nimi się zachwycajcie!

Dziennikarz, reporter

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka